Que el Bonsai vuelva a su horario normal

Ya han firmado 9. Ayudanos a llegar a 100 firmas.
9%
Dirigido a Miquel Climent.

Miquel Climent ha començat un horari nou que als clients no els agrada i per aixo volem que torne al horari de sempre ja que ara comença a tancar a les 20:00 tots els dies algo que ens fa imposible anar als que acabem despres de eixa hora i mes ara que comensem a ensayar les embaixades i despres estaria be anar a sopar.............

Publicado por Cossiet
17 de junio de 2015
Cuéntaselo a tus amigos
Comentarios de apoyo
Firma esta petición
Nombre
Email
Comparte esta petición
Firmantes recientes
Ana Polvoreda Perez
11 años
Cristina Perez Julia
11 años
Ana
11 años
Clara
11 años