Preservar la "Capelleta de la Salut" del Barrio de la Salut de Gracia, Barcelona

Dirigido a Ajuntament de Barcelona i la Immobiliària de la Caixa, Building Centerr.

Fa ara 3 anys van enderrocar la Torre dels Morera per tal de construir-hi un gran edifici, comprat primer per Vèrtix i actualment en mans de Building Center, filial de La Caixa en temes Immobiliaris.

La torre del 1864, incloïa la Capelleta de la Salut, que dóna nom a aquest barri de la Ciutat de Barcelona i que està prop del Parc Güell. A la Capelleta s'hi han celebrat moltes cerimònies dels veïns del barri i tot i no ser molt gran, és part de la nostra identitat com a Barri.

La Capelleta està catalogada com a Edifici Històric i Cultural i de fet no pot anar a terra per estar catalogada però actualment es troba en un estat realment deteriorat i ruinós fet que ha fet que els veïns i veïnes demanem primer a la Immobiliària de La Caixa, Building Center i també a l'Ajuntament de Barcelona, que facin tot el què calgui per a mantenir en bones condicions aquest edifici que és important per a nosaltres i per a noves generacions.

Publicado por Carme Solé Sánchez
4 de junio de 2013