Launch of Selena's Last Concert in HD (Blu-ray Format)

Dirigido a Universal Music.

Selena Quintanilla Perez is the singer of Latino descent most important of the decade of 90. Through his music and the film based on his life has inspired many Latinos who have taken an example to fight for their convictions and dreams , which has become a legend known worldwide despite his untimely death. Although it's been 21 years after his death, recently he announced his star on the Walk of Fame, a statue in wax museum "Madame Tussauds", including the launch of a vinyl record album "Ones". Other great died artists like Freddy Mercury of "Queen" or Kurt Cobain of the group "Nirvana" already have some concert that immortalizes in HD. We believe that Selena deserves his last concert as BLU-RAY, current technology can do !!

Selena Quintanilla Perez es una de las cantantes de ascendencia latina más importante de la década de los 90. A través de su música y el largometraje basado en su vida ha inspirado a muchos latinos que la han tomado de ejemplo para luchar por sus convicciones y sueños, lo que la ha convertido en una leyenda conocida a nivel mundial pese a su prematuro fallecimiento. Pese a que han pasado 21 años de su muerte, recientemente se anunció su estrella en el paseo de la Fama, una estatua en el Museo de cera de "Madame Tussauds" , incluso el lanzamiento de un disco de Vinilo del album "Ones". Otros grandes artistas fallecidos como Freddy Mercury de "Queen" o Kurt Cobain del grupo "Nirvana" ya cuentan con algun concierto que los inmortaliza en HD. Consideramos que Selena merece tener su ultimo concierto en calidad BLU-RAY, la tecnología actual puede lograrlo!!

Publicado por Gabriel Silva Mancilla
28 de agosto de 2016